loading...
نکس وان | دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم و رایگان
admin بازدید : 1196 سه شنبه 13 بهمن 1394 نظرات (0)

به گزارش "ورزش سه"، این مسابقه همه چیز داشت و در حالی که پرسپولیس می‌توانست با استفاده از فرصت‌های دقایق پایانی بازی را به سود خود تمام کند، مسابقه با تساوی پرگل به پایان رسید. برانکو ایوانکوویچ و ایگور استیماچ در نهایت در یک 90 دقیقه پرشور به تساوی رسیدند تا برانکو برای اولین بار در لیگ نتواند مربی خارجی حاضر در آن را مغلوب کند.


استادیوم آزادی               تماشاگر: 75 هزار نفر
داور: بیژن حیدری     کمک داوران: محمدرضا منصوری و بابک داوری

پرسپولیس: 

الکساندر لوبانف، محسن بنگر، علیرضا نورمحمدی، رامین رضاییان، بابک حاتمی، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی(علی علیپور 46)، محسن مسلمان، مهدی طارمی، فرشاد احمدزاده (کمندانی 70) و امید عالیشاه
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

سپاهان: 

رحمان احمدی، عبدالله کرمی، لئوناردو پادوانی، محرم نویدکیا(سنیاد ایبریچیچ 65)، محمدرضا خلعتبری(منوچهری 73)، لوسیانو پریرا(علی احمدی 88)، حبیب گردانی، وریا غفوری، علی کریمی، فوسیل موسایف و رسول نویدکیا
سرمربی: ایگور استیماچ


اخطار

محسن مسلمان (26) - بابک حاتمی(83) از پرسپولیس
لوسیانو پریرا (26) - علی کریمی(33) از سپاهان

اخراج

لئوناردو پادوانی(76)

 
شرح گل

پرسپولیس صفر سپاهان یک: (دقیقه 10، فوضیل موسی اوف): اولین حرکت جدی سپاهانی ها با ضربه کرنر این تیم همراه بود که در ادامه موسی اوف موفق شد روی ارسال دیدنی نویدکیا و بدون مزاحمت دروازه لوبانف را باز کند.
پرسپولیس یک سپاهان یک: (دقیقه 50، علی علیپور): روی سماجت رامین رضاییان و در ادامه ارسال امید عالیشاه، علی علی پور موفق شد با ضربه سری دیدنی دروازه رحمان احمدی را باز کند و این دروازه بان را تسلیم کند.
پرسپولیس یک سپاهان 2: ( دقیقه 65، پریرا): حضور موثر ایبریچیچ در همان دقیقه اول با یک پاس دیدنی درون محوطه جریمه همراه بود که اشتباه مدافعان پرسپولیس توپ را در اختیار پریرا قرار داد و او دروازه لوبانف را از روی نقطه پنالتی باز کرد.
پرسپولیس 2 سپاهان 2: (دقیقه 75، کمال کامیابی نیا): ارسال بابک حاتمی درون محوطه جریمه با ضربه ناقص طارمی همراه بود و در ادامه این کامیابی بود که با ضربه ای سهمگین و قدرتمند اولین گل خود در ترکیب پرسپولیس و تساوی این تیم در این بازی را به ثبت رساند.



شرح بازی:


مطابق انتظار بازی دو تیم در نیمه دوم از زیبایی بالاتری نیز برخوردار بود و دو تیم با به ثمر رساندن 3 گل در این نیمه و یک اخراج فستیوال بازی زیبا را بخوبی به نمایش گذاشتند تا طرفداران نیز راضی به خانه های شان برگردند.
برانکو با تعویضی فوق العاده علی علیپور را در ابتدای نیمه دوم به زمین فراخواند تا او گل اول تیمش را به زیبایی به ثمر برساند. در ادامه نیز حملات دو تیم دو گل دیگر در پی داشت و سهم هر تیم از این فرصت ها یک گل بود. شیمبا و کامیابی نیا زننده گل های تیم های خود بودند.
دقایق پایانی این بازی اما تماشاگران را کاملا میخکوب کرده بود و فرصت های ایده آل در کنار اخراج پادووانی هر لحظه سرخپوشان را به برد امیدوارتر کرده بود اما در نهایت سوت حیدری به نشانه پایان 94 دقیقه تلاش دو تیم باتساوی دو بر دو به صدا در آمد.

بازیکن برتر:

رحمان احمدی را می توان علیرغم دریافت دو گل بهترین بازیکن این دیدار معرفی کرد و اگر سوپر واکنش های او در دقایق پایانی نبود سپاهان با قبول شکست باید آزادی را ترک می کرد. او در روزی که دو سوپر گل دریافت کرد با ناکام گذاشتن مهدی طارمی در سه صحنه نقش پررنگی در این تساوی داشت.
کمال کامیابی نیا نیز در ترکیب برانکو ضمن انجام وظایف خود در خط میانی گل تساوی تیمش را به ثمر رساند و می توان از او نیز در کنار رحمان احمدی به عنوان برترین بازیکنان زمین یاد کرد.
تلاش دو تیم برای ارائه یک بازی زیبا و فوق کلاس فوتبال ایران در نهایت قابل تقدیر است.

اتفاق ویژه:

پر شدن سکوهای آزادی، ارائه فوتبال زیبا از دو تیم و در نهایت حضور کارلوس کی روش در بدو حضورش در ایران در استادیوم آزادی همگی از اتفاقات ویژه این بازی بودند که باعث شدند اتفاقات تلخ مثل فحاشی طرفداران به خلعتبری، شادی غیر حرفه ای این بازیکن، ترکاندن ترقه و ... را نادیده بگیریم.



دقایق حساس

دقیقه 9: مهدی طارمی با فشار روی عبدالله زاده او را مجبور کرد تا توپ را به اوت بفرستد و البته سرخ ها نتوانستند از این ضربه سودی ببرند.
دقیقه 18: ارسال محرم نویدکیا از جناح راست تیم سپاهان درون محوطه جریمه پیش از اینکه خلعتبری را صاحب فرصت کند توسط لوبانف جمع شد. در ادامه نیز مسلمان قصد داشت با ارسالی بلند طارمی را صاحب موقعیت کند که عبدالله زاده در بین راه توپ را قطع کرد.
دقیقه 24: ارسال از جناح چپ سپاهان به درون محوطه جریمه با ضربه رسول نویدکیا همراه بود و البته توپ با اختلاف زیاد به بیرون رفت.
دقیقه 36: بار دیگر ارسال کرنر و باز هم فوضیل موسی اف بدون مزاحمت صاحب فرصت سرزنی شد که این بار توپش با اختلاف کمی از کنار دروازه لوبانف به بیرون رفت.
دقیقه 42: در یک رفت و برگشت توپ در پشت محوطه جریمه به رسول نویدکیا رسید که شوت این بازیکن با اختلاف زیادی از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 55: فرار شیمبا و مشایعت دو دفاع میانی پرسپولیس با او تا درون محوطه جریمه ادامه یافت تا در نهایت نورمحمدی با تکل توپش را به کرنر بفرستد.
دقیقه 56: ارسال کرنر مواج نویدکیا در حالی با ضربه خطرناک خلعتبری همراه شد که کمک داور پیش از آن این ارسال را خارج از زمین دانست و اوت به سود پرسپولیس شد.
دقیقه 58: فرار دیدنی شیمبا پشت خط دفاعی پرسپولیس باز هم با تکل دیدنی نورمحمدی سودی برای این تیم نداشت.
دقیقه 63: سماجت سپاهانی ها درون محوطه جریمه پرسپولیس در نهایت با ضربه وریا غفوری همراه بود که توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 73: ضربه سر مهدی طارمی برای مسلمان با شوت تکضرب او همراه بود که در نهایت این ضربه از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 77: در حالی که ایبریچیچ یک فرصت فوق العاده را برای تیمش از دست داد، این توپ در ادامه به مهدی طارمی در میانه زمین رسید و او با استارتی دیدنی و جا گذاشتن مدافع سپاهان در موقعیت گل قرار گرفت که پادووانی با تکل از پشت ضمن اخراج فرصت خوبی برای سرخ ها برای رسیدن به گل از روی ضربه ایستگاهی مهیا کرد.
دقیقه 79: این ضربه ایستگاهی را رامین رضاییان که این روزها ضرباتش را به خوبی می زند زد که توپ از بالای دروازه با مشایعت رحمان احمدی به بیرون رفت.
دقیقه 83: روی یک ضربه ایستگاهی حبیب گردانی توپ را به درون محوطه جریمه ارسال کرد که در ادامه لوبانف با مشت توپ را از محوطه جریمه دور کرد.
دقیقه 85: امید عالیشاه بار دیگر از درون محوطه جریمه شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد که توپش با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 87: روی یک حرکت زیبا از سوی عالیشاه و علیپور با ارسال مهاجم گلزن درون شش قدم برای طارمی او ایده آل ترین فرصت خود را برای گل زدن از دست داد تا کاملا شایسته دریافت سیمرغ گل نزن ترین مهاجم هفته باشد.
دقیقه 90: در یک درگیری برای تصاحب توپ بین نورمحمدی و منوچهری، کاپیتان پرسپولیس بعد از اعلام خطای مهاجم سپاهان با او برخورد داشت که حیدری دستور به ادامه بازی داد تا استیماچ به شدت از این مساله عصبانی باشد.
دقیقه 90: ارسال بابک حاتمی از روی سر طارمی با اختلاف کمی به بیرون رفت.
دقیقه 91: مهدی طارمی از درون محوطه جریمه صاحب فرصت شوتزنی شد که رحمان احمدی با خروجی دیدنی مانع از به ثمر رسیدن توپ این بازیکن شد.
دقیقه 91: ارسال عالیشاه از جناح راست در حالی که طارمی برای زدن ضربه سر خیز برداشته بود با خروج رحمان احمدی ناکام ماند تا هت تریک این دروازه بان در تقابل با طارمی بار دیگر به سود شماره یک سپاهان به پایان برسد.


پرسپولیس 2 - سپاهان 2؛ خون در رگ‌های لیگ :: ورزش 3

www.varzesh3.com/news/.../پرسپولیس-2-سپاهان-2؛-خون-در-رگ‌های-لی...
کد خبر: 1301362/4 زمان: 18:55 1394/11/13 بازدید: 74,194. هفته هجدهم با هیجان به پایان رسید. پرسپولیس 2 - سپاهان 2؛ خون در رگ‌های لیگ ...

پرسپولیس 2 - سپاهان 2؛ خون در رگ های لیگ - خبر فارسی

khabarfarsi.com/n/15681276
۱۸ دقیقه پیش - به گزارش "ورزش سه"، این مسابقه همه چیز داشت و در حالی که پرسپولیس می توانست با استفاده از فرصت های دقایق پایانی بازی را به سود خود تمام کند، ...

هفته هجدهم با هیجان به پایان رسید/ پرسپولیس 2 - سپاهان 2 ...

varzesh3.irwordpress.com/.../هفته-هجدهم-با-هیجان-به-پایان-رسید-پرسپو...
هفته هجدهم با هیجان به پایان رسید/ پرسپولیس 2 – سپاهان 2؛ خون در رگ‌های لیگ. 2016-02-02 در 3:41 ب.ظ توسط IR wordpress. بازی زیبا، حضور پرشور تماشاگران و 4 ...

توقف پرسپولیس مقابل سپاهان در دیداری جذاب

sport.shafaqna.com/FA/80420
۱۷ دقیقه پیش - هفته هجدهم با هیجان به پایان رسید/ پرسپولیس 2 - سپاهان 2؛ خون در رگ‌های لیگ. - ورزش 3 ... هفته هجدهم لیگ برتر/ گزارش زنده؛ پرسپولیس 1 - سپاهان 2.

طارمی هدیه کل لیگ به پرسپولیس را پس فرستاد | خبروان

khabarone.ir/news/589384
۲ دقیقه پیش - دیدار حساس و تعیین کننده پرسپولیس و سپاهان در هفته هجدهم لیگ برتر عصر .... هفته هجدهم لیگبرتر/ گزارش زنده؛ پرسپولیس 1 - سپاهان 2, ورزش سه.

صعود پرسپولیس به رده چهارم با تساوی مقابل سپاهان | خبروان

khabarone.ir/news/589361
۲ دقیقه پیش - دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر عصر ... هفته هجدهم با هیجان به پایان رسید/ پرسپولیس 2 - سپاهان 2؛ خون در رگ‌های لیگ. ..... هفته هجدهم لیگ برتر/ گزارش زنده؛پرسپولیس 1 - سپاهان 2, ورزش سه.

بولتن ورزشی BultanNews فوتبال اخبار ورزشی بولتن نیوز ...

bultannews.ir/sport.aspx
هفته هجدهم با هیجان به پایان رسید/ پرسپولیس 2 - سپاهان 2؛ خون در رگ‌های لیگ ... تساوی پرسپولیس و سپاهاندر آزادی/ دو امتیازی که راحت از دست رفت · بلیت رایگان، ...

نتیجه زنده رقابت‌های لیگ برتر پرسپولیس 2 - سپاهان 2 ... - ...

newsfile.ir/.../نتیجه+زنده+رقابت‌های+لیگ+برتر++پرسپولیس+2+-+س...
قطره - Today; هفته هجدهم با هیجان به پایان رسید پرسپولیس 2 - سپاهان 2؛ خون در رگ‌های لیگ بازی زیبا، حضور پرشور تماشاگران و 4 گل در کنار اخراج و اخطار و .

جدول، نتایج و برنامه بازیهای لیگ برتر ایران - توپ 90

www.top90.ir/iran/persian-gulf-league
آمار، جدول، نتایج و برنامه دیدارهای لیگ های سراسر دنیا در سایت توپ 90. ... گل نزن هفته · پرسپولیس 2 -سپاهان 2؛ خون در رگ‌های لیگ · تساوی استقلال و ذوب آهن در اصفهان ...

اصفهانی ها راه سرخابی ها را سد کردند/ تب لیگ فوتبال بالا ...

www.fardanews.com/.../اصفهانی-ها-راه-سرخابی-ها-را-سد-کردند-تب-لیگ...
۳ دقیقه پیش - خون در رگ‌های لیگ ... پرسپولیس 2 سپاهان 2: (دقیقه 75، کمال کامیابی نیا): ارسال بابک حاتمی درون محوطه جریمه با ضربه ناقص طارمی همراه بود و در ادامه ...

راز اقدام زشت بازیکنان پرسپولیس مشخص شد + عکس (خبر ...

wwwkhabar.ir/5476015
راز اقدام زشت بازیکنان پرسپولیس مشخص شد + عکس (خبر ورزشی) - دبلیو خبر. ... به پایان رسید/ پرسپولیس 2 -سپاهان 2؛ خون در رگ‌های لیگ - دبلیو خبر استفاده از ...

آخرین اخبار پرسپولیس - 1

www.wikipg.com/news_tag/پرسپولیس
دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر با تساوی پرگل به ... هفته هجدهم با هیجان به پایان رسید- پرسپولیس 2 - سپاهان 2؛ خون در رگ‌های لیگ ...

اخبار سپاهان - قطره

www.ghatreh.com/news/subcat/sepahan-سپاهان/0/20
فوتبال ایران لیگ برتر ایران Tags: استقلال تهران ذوب آهن اصفهان لیگ برتر ایران ... حضور 2 تیم سپاهان وپرسپولیس در هتل المپیک باعث شده حال و هوای جالبی در ...

پرسپولیس 2-1 سپاهان؛ تراژدی در دقیقه 96 | ورزش 11

www.varzesh11.com/fa/soccer.../پرسپولیس_2-1_سپاهان؛.../118957
پرسپولیس 2-1 سپاهان / لیگ برتر ایران / دوره هفتم .... دوم اینکه از اون سال 7سال می گذره خدا جای حق نشستهپرسپولیس دیگه رنگ آرامش ندیده ولی سپاهان هر سال و حالا حالاها قهرمانه. 0. 0 ... نه پرسپولیسی که هواداراش تو یک دهه اخیر سالی نبوده که خون دل نشن.

هفته هجدهم لیگ برتر: پیروزی یک نیمه ای پدیده مقابل سایپا

www.4rah.news/News/.../پیروزی-یک-نیمه-ای-پدیده-مقابل-سایپا
... پرسپولیس 2 - سپاهان 2؛ خون در رگ های لیگ · دیدار ظریف و اشتاین مایر در تهران · آنتن های تلفن همراه مضر سلامتی نیست ... هفته هجدهم لیگ برتر: پیروزی یک نیمه ای پدیده مقابل سایپا. به نقل از فارس به تاریخ 1394/11/13 ساعت 15:17 | بازدید: 2.

ورزش۳ - پرسپولیس و سپاهان 2 روی سکه لیگ - صاحب‌خبر

sahebkhabar.ir/news/8790898/پرسپولیس-و-سپاهان-2-روی-سکه-لیگ
۷ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عملکرد 16 تیم حال حاضر در مسابقات لیگ برتر در 2 نیمه از مسابقات ... خون سرخ در رگآبی ... استقلال در 5 بازی اول با 12 امتیاز دوم بود و در 5 هفته دوم مسابقات لیگ، 9 امتیاز گرفت اگر استقلال به جای برد برابر سپاهان، با این تیم ...

استیلی: به‌هیچ‌وجه به سقوط فکر نمی‌کنم - همه جو

hamejoo.ir/نمی‌توانیم-از-شرایط-میزبانی،-استفاده/
۱ روز پیش - پرسپولیس و سپاهان رکورد زدند ... پرسپولیس 2 - سپاهان 2؛ خون در رگ‌های لیگ · مهدی طارمی؛ برنده سیمرغ ... سوپرگل کامیابی نیا؛ پرسپولیس-سپاهان.

کاربران اینترنت در ایران 187 برابر شد

www.chaharah.com/News/.../کاربران-اینترنت-در-ایران-187-برابر-شد
۴ دقیقه پیش - ... میل پیروزی در هر دو تیم پرسپولیس و سپاهان وجود داشت · تلاش شبکه کخ ... شناسایی تونل های مقاومت · پرسپولیس 2 - سپاهان 2؛ خون در رگ های لیگ ...

آماده باش برانکو به بازیکن رزرو پرسپولیس-ورزش3|خبرپو

khabarpu.com/n.php?u=آماده-باش-برانکو-به...پرسپولیس...
۲ ساعت پیش - آماده باش برانکو به بازیکن رزرو پرسپولیس-ورزش3|خبرپو, مرجع ... پرسپولیس و سپاهان رکورد زدند ... پرسپولیس 2 - سپاهان 2؛ خون در رگ‌های لیگ.

استقلال متوقف شد/ سپاهان 2پرسپولیس2 فیلم و مصاحبه

www.titreakhbar.com/search.aspx?.../%20سپاهان%202پرسپولیس2...
... پایان رسید/ پرسپولیس 2 سپاهان 2؛ خون در رگ های لیگ · توقف سرخابی ها در روز ... کار سپاهان سخت تر است؛هم از استقلال، هم از پرسپولیس افکار نیوز اخبار مشابه ...

مهدی طارمی برنده سیمرغ گل نزن هفته - باخبران

www.bakhabaran.com/.../مهدی-طارمی-برنده-سیمرغ-گل-نزن-هفته_11820...
۱۰ دقیقه پیش - هفته هجدهم با هیجان به پایان رسید/ پرسپولیس 2 - سپ.. از گل های بازی های لیگ برتر ...پرسپولیس 2 - سپاهان 2؛ خون در رگ‌های لیگ · مهدی طارمی؛ برنده ...

پرسپولیس! - جدول لیگ برتر

perspolis-a-h.blogfa.com/post-8.aspx
جدول لیگ برتر - قرمز قرمز تا بی نهایت! ... ساعت19:50, سايپا, 2, -, 0, پرسپوليس ... ساعت16:45, سپاهان, -, استيل‌آذين ... تا خون توی رگ هام قرمزه،پرسپولیسی ام.

دومین پیروزی شاگردان دایی رقم خورد/ خون به رگ‌های ...

webgardi.yjc.ir › صفحه نخست › وبگردی
۹ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - این دومین پیروزی سرخپوشان در چهاردهمین دوره رقابت های لیگ برتر بود. ... دومین پیروزی شاگردان دایی رقم خورد/ خون به رگ‌های پرسپولیس برگشت ... دیدار در قم به پایان رسید که طی آن تیم فوتبالپرسپولیس در ورزشگاه خانگی صبای قم به پیروزی 2 بر صفر دست یافت. ... 4- سپاهان اصفهان 11 امتیاز - تفاضل گل 7

ایسنا - کریسمس دودی فوتبال!

www.isna.ir/fa/news/94100904538/کریسمس-دودی-فوتبال
۹ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - لیگ برتر فوتبال در حالی پنج‌شنبه و جمعه این هفته و همزمان با شروع سال نو میلادی، آغاز می‌شود... ... ضمن این که ذوب‌آهن پشت سر خود سایه صبا، سایپا و پرسپولیس را هم حس می‌کند و همین ... هم بروند تا با انجام یک بازی گرم و تماشایی خون تازهای به رگ‌های فوتبال این شهر تزریق کنند. ... 8, سپاهان, 16, 5, 8, 3, 15, 13, 2, 23.

دومین پیروزی شاگردان دایی رقم خورد/ خون به رگ‌های ...

www.mehrnews.com/.../دومین-پیروزی-شاگردان-دایی-رقم-خورد-خون-به-رگ...
۸ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - این دومین پیروزی سرخپوشان در چهاردهمین دوره رقابت های لیگ برتر بود. ... دومین پیروزی شاگردان دایی رقم خورد/ خون به رگ‌های پرسپولیس برگشت ... دیدار در قم به پایان رسید که طی آن تیم فوتبالپرسپولیس در ورزشگاه خانگی صبای قم به پیروزی 2 بر صفر دست یافت. ... 4- سپاهان اصفهان 11 امتیاز - تفاضل گل 7

قلب پرسپولیس با حضور شما در روی سکوها می‌تپد

www.fc-perspolis.com/.../قلب-پرسپولیس-با-حضور-شما-در-روی-سکوها...
۷ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - هر گاه که خون تازه‌ای در رگ‌های پرسپولیس به جریان افتاده، این تیم نتیجه گرفته است و اکنون پازل پرسپولیس هواداران را کم ... 2, برد سپاهان اصفهان.

دومین پیروزی شاگردان دایی رقم خورد/خون به رگ‌های پرسپولیس ...

www.yazdrasa.ir/.../-/دومین-پیروزی-شاگردان-دایی-رقم-خورد-خون-به-رگ‌های-...
۹ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دومین پیروزی شاگردان دایی رقم خورد/خون به رگ‌های پرسپولیس برگشت ... به گزارش یزد رسا، هفته ششم از رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور شنبه ... به پایان رسید که طی آن تیم فوتبالپرسپولیس در ورزشگاه خانگی صبای قم به پیروزی 2 بر صفر دست یافت. ... 4- سپاهان اصفهان 11 امتیاز - تفاضل گل 7

پرسپولیس 2 بر صفر صبای قم را شکست داد » eIRIB - اراده ملی

91.225.55.86/lastnews/93655-گزارش-زنده--صبا-0---پرسپوليس-1.html
۸ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اراده ملی » برگزیده ها » پرسپولیس 2 بر صفر صبای قم را شکست داد ... هفته ششم لیگبرتر؛دومین پیروزی شاگردان دایی رقم خورد/ خون به رگ‌های پرسپولیس برگشت هفته ششم از ... 4- سپاهان اصفهان 11 امتیاز - تفاضل گل 7 5- فولاد ...

خلاصه بازی استقلال - پرسپولیس ( 2-3) - مرکز رسانه ای ...

www.irsport24.com/?ID=3275&PageName=News
استقلال کی تابه حال رفته لیگ دسته3؟ ..... خودتون باشین زورتون نمیده بازی 2-0 برده جلوی تیم 10نفره رو توی 10دقیقه 3-2 ببازین؟ ... افتخار میکنم که پرسپولیسیم تا خون در رگهایم جاریست پرسپولیسی هستم و خواهم ماند .... توضيحات: هر وقت بازی قهرمانی پرسپولیس مقابل سپاهان رو می بینم یا اون بازی دربی که پرسپولیس سه دو ...

اســــتــــقـــــلـال ، ســرور لــنــگـی - بیوگرافی خسرو حیدری

www.taj1323.blogfa.com/tag/بیوگرافی-خسرو-حیدری
خون قرمز را محتاج رگ های آبی آفرید ..... یعنی به عضویت درآمدن در تیم مقاومت تهران و سپس جوانان پرسپولیساین ورزش را به طور ... سرانجام خسرو در سال 84 ازدواج کرد و تا قبل از رفتن به اصفهان (تیم سپاهان) در ... استقلال تهران لیگ هشتم سال 88-87 2.

مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی

www.bartarinha.ir/
bolet 13 بهمن - 2 فوریه؛ در تاریخ چه گذشت؟ ... چهره ها. CELEBRITIES. مصاحبه خواندنی و جنجالی لیلی گلستان (2) ... bolet فیلم‌بازی با برترین ها (2) .... نظرسنجی. نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان؟ .... کفاشیان: باید درلیگ قهرمانان شرکت کنیم. dot ...

نتایج بازی های هفته دوم لیگ /سپاهان باز هم استقلال را در تهران ...

khabaronline.ir/detail/306280/sport/premiere-league
۱۰ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - امید به اردوی استقلالی ها برگشت و خون تازه ای به رگ های هواداران این تیم تزریق شد. ..... تو رو خدا سر بازیای استقلال گزارشگر پرسپولیسی ای که نمیتونه ..... در 50 دقیقه بازی اول یک گل زد و در 2موقعیت گل عالی قرار گرفت هر 2 ...

ساخت کد موزیک آنلاین - پاییز ::. .:: بهار - بلاگ اسکای

paeezbahar.blogsky.com/posts/page/2
هفته 19 لیگ برتر یکشنبه 28 آذر ساعت14:15 صبای‌قم - پرسپولیس ... ذوب‌آهن ساعت15:00 سپاهان - ملوان ساعت15:00 پیکان - شاهین ساعت16:15 استقلال - فولاد برای ... فرا رسیدن ایام الله ماه محرم٬ ماه پیروزی خون بر شمشیر٬ بر عاشقان وشیفتگان آن ... هفته 10 لیگ برتر شنبه 17 مهر ساعت16:00 مس 2 - 1 پیکان ساعت16:00 فولاد 0 - 1 ...

اختصاصی استقلالی_هیاهو برای هیچ!!!

esteghlal-ss.loxblog.com/post/10
خون سرخ بدون رگ ابی جریانی ندارد. ... در هفته اول لیگ پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان پدیده بود و داوری این بازی بر عهده یدالله جهانبازی بود و ... این بازی را حسین زرگر قضاوت کردند و پرسپولیس 4-2 مغلوب سپاهان شد که کارشناس برنامه نود آقای ...

رکورد جدید استقلال در لیگ برتر - مشرق

www.mashreghnews.ir/fa/news/.../رکورد-جدید-استقلال-در-لیگ-برتر
استقلال با ۷ بار باقی ماندن در کورس قهرمانی در هفته پایانی ادوار لیگ برتر از این لحاظ رکورددار است. ... تعداد تیم‌های باقی مانده در کورس: 2 تیم (سپاهان و پرسپولیس) ... آبی ، آب آبی ، نفس آبی ، رگی که خون سرخ در آن جاریست آبی ، آرامش آبی ، قهرمان آبی ... نتانیاهو روی میز بود/ خودم را موظف کرده بودم رگ حیات ایران را قطع کنم (۳۵ نظر).

پایگاه خبری بهار نیوز 9 دی 1394 ساعت 9:22 http ...

baharnews.ir/getjmieh.uqeatzsffu.html
۹ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - متن : هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال پنج شنبه 10 دی ماه با دیدار فولاد و پدیده در اهواز، ... ضمن این که ذوب آهن پشت سر خود سایه صبا، سایپا و پرسپولیس را هم حس می ... یک بازی گرم و تماشایی خون تازهای بهرگ های فوتبال این شهر تزریق کنند. ... 11 6 25 8 سپاهان 16 5 8 3 15 13 2 23 9 نفت تهران 16 5 7 4 16 14 2 22 10 ...

تاریخچه لیگ ایران(بعد از انقلاب) - درباره ما - پرشین گیگ

aminafzal.persiangig.com/page1.html
پرسپولیس هم که در آن روز ها با بحران های بسیاری روبرو بود با یک گل تیم پاس را ... پس از تعطیلی 6 ساله لیگفوتبال در ایران از سال 63 بار دیگر خون به رگ های ..... 1- پیروزی 2- پاس 3- استقلال 4- سایپا 5 – پیكان 6 –سپاهان 7 – ذوب آهن اصفهان 8 ...

صادقی دروازه بان پرسپولیس مقابل سپاهان | طرفداری

www.tarafdari.com/خبر/.../صادقی-دروازه-بان-پرسپولیس-مقابل-سپاهان
لیگ خلیج فارس ... در نمونه هایی که ما دادیم ، مهدوی‌کیا شماره یک بود و به ترتیب 2، 3 و 4 . ... نامه محرمانه بود و نشان می‌داد در خون و ادرار بازیکنان چه موادی بوده است. ... کردن شرایط بازیکنان مزبور بودیم و خواستیم از آنها رگبگیریم و سرم وصل کنیم. ... ولی بدونین اخر سر سپاهان پرسپولیس رو میزنه اونم ب خاطر شایستگی بیشتر سپاهان.

سرخ ترین دختر پایتخت

www.perspolis-javan.blogfa.com/
داده تو رگهای اون خون ... 6 امتیاز ناحق کم شده و کسر جریمه سپاهان نیز در قهرمانی پرسپولیس اثری نداشت و افشین قطبی ... + نوشته شده در شنبه بیست و هشتم اردیبهشت ۱۳۸۷ساعت 2:8 توسط لیندا خوشگله | نظر بدهید ... ديدار تيم هاي فوتبال سايپا و پرسپوليس از هفته سي و يکم رقابت هاي فوتبال ليگ برتر باشگاه هاي کشور با برتري ...

خون تازه‌ای در رگ‌های جودو جاری شد

2ba2.com/external/باید-بیشتر-در-پایه-سرمایه‌‌گذاری-کنی
۲۱ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... جداول لیگ ها · جام حذفی · روزنامه · ویدئو · تصاویر بازیکنان · نتایج زنده ... نایب‌ رئیس فدراسیون جودو گفت: خون تازه‌ای در رگ‌های جودو جاری شده‌ و حالا ... ذوب‌آهن 2 (4) سپاهان 2 (1)؛ پرواز به فینال ... سپاهان هم مثل پرسپولیس 10 نفره شد.

فرازنیوز - خون به رگ های پرسپولیس برگشت

faraznews.com/news/47202/خون-به-رگ-های-پرسپولیسرگشت-
۸ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - فرازنیوز - فرازنیوز: پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام قم 2 بر صفر ... به گزارش فرازنیوز، در ادامه هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران، صبای قم از ...

دختران پرسپولیسی - بازی های پرسپولیس

perspolisgirls.blogfa.com/cat-6.aspx
دختران پرسپولیسی - بازی های پرسپولیس - عشق پرسپولیس در خون ماست. ... روز گذشته دو تیم پرسپولیس تهران وسپاهان اصفهان به مصاف یک دیگر رفتند که پس از 90 دقیقه ... پرسپولیس 2 _ صبای باتری قم 2 ؛ تساوی در ترافیک پنالتی ها! ... پس از آنکه پرسپولیس که لیگ و حذفی و سهمیه را از دست داد ، تنها امید هواداران به بازی های ...

عملکرد بدن در هنگام عصبانیت و استرس؟ (بخش اول) - پاتوق ...

fadahiyerahbar.parsiblog.com/.../عملکرد+بدن+در+هنگام+عصبانيت+و+ا...
۵ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - مرخصی اجباری بدون حقوق-پنتاگون-ایران در مقابل آمریکا- نابودی آمر[2] . ورزشی-استقلال-سپاهان-پرسپولیس-سایت سازمان لیگ برتر-نیم‌فصل اول-ف[2] . .... آدرنالین سبب افزایش شدت ضربان قلب و کارآیی آن میشود این ماده ، رگهای متصل به ... *توقف عمل هضم غذا و برگشت خون از معده به ماهیچه های اسکلت بدن به منظور ...

نیم صفحه اول روزنامه های ورزشی صبح کشور - پرسپولیس نیوز

perspolisnews.com/index.php?option=com_content...
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جدول لیگ های جهان ... پرسپولیس نیوز : نیم صفحه نخست روزنامه های ورزشی صبح را ورق می زنیم از ... آقایون داداشا؛ بزارید انقد بگن تا جونشون دراد؛ مهم ما هوادارا هستیم که تا خون در رگ ماستپرسپولیس تو قلب ماست؛ ... +89 [2] ارتش سرخ ایران ... (4264 نفر); خوردبین: سوشا می تواندمقابل سپاهان به میدان رود (3794 نفر) ...

استقلال صنعتی 2-1 پرسپولیس [بایگانی] - انجمن های هواداران ...

www.arteshesorkh.com › ... › مسابقات پرسپولیس در فصل95-94
۱۰ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - 54پست - ‏16 نویسنده
[بایگانی] استقلال صنعتی 2-1 پرسپولیس مسابقات پرسپولیس در فصل95-94. ... اون که نبود چطور باز بازی سپاهانرو دادن به اون؟ .... فردا شب، در دومین هفته از رقابتهای لیگ برتر کشور، دو تیم استقلال خوزستان و ..... نیروی مانده را هم سلب می کنی و به جای اینکه حمایت کنی تا خون تازه ای در رگ های بازیکنان به جریان ...

کاپ | بیرانوند تاریخ ساز شد/ خون دروازبانی در رگ انزلی چی ها

cup.ir/u/84046
۲۶ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رادیو · گالری تصاویر · پیشخوان · سایر ورزش ها · کارشناسی لیگ برتر ایران · جشنواره تماشای فیلم ... حالا پورقاز با دروازبان شدنش اثبات کرد خون دروازبانی در رگ انزلی چی ها وجود دارد. ... 19:06 جنجال دربازی سپاهانپرسپولیس/ مهاجم سرخپوشان: من به داور ... گل های بازی؛ بارسلونا ( 2 ) - اتلتیکومادرید ( 1 ) / ویدیو ...

رمز موفقیت - تاریخچه ی باشگاه پرسپولیس

ramzemoafaghiat.blogfa.com/category/71
از سال بعد پرسپولیس وارد لیگ ایران شد و با قهرمانی باشگاه‌های تهران به عنوان ..... در نیم فصل دوم 2 امتیاز بهسپاهان برگردانده شد و البته 6 امتیاز از پرسپولیس ... بازیکنان جوان در آموزش و پرورش کم رنگ کرد و در مسیر استفاده کاذب از دسترنج ... تلفن هوشمند که با نگاه قفل می شود · ساخت رایانه ای که با خون الکترونیکی کار می کند !

فروردین 1386 - خون آبی

blueblood.blogfa.com/8601.aspx
خون آبی - ×××فرشتگان آبی در زمین _ پرچم آبی در دست _ خون آبی در رگ ××× ... جمعه هفته۲۶ لیگ برتر آغاز میشه. تیم سایپا همه تلاش خودش کرد ... ولی با آنالیزی که صمد مرفاوی روز بازی سپاهان و ... + نوشته شده در شنبه بیست و پنجم فروردین 1386ساعت 4:2 توسط Amir LP | آرشیو نظرات ... واقعا گریه داره با وضعی که اینپرسپولیس داره.

اسـتــقـــــلال - نتیجه اخرین بازی استقلال

mehran-zabeti.blogfa.com/category/3/نتیجه-اخرین-بازی-استقلال
۱۷ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - و باید منتظر باشیم سپاهان مساوی بگیره و ما از 3 بازی اینده 7 امتیاز بگیریم که ... در تک ديدار برگزار شده امروز (چهارشنبه) ملوان در خانه با نتيجه 4 بر 2 ... فولاد با شکست دادن پرسپولیس به طور موقت جای استقلال را در صدر گرفت. ..... امید به اردوی استقلالی ها برگشت و خون تازه ای به رگ های هواداران این تیم تزریق شد.

برنامه و نتایج هفتگی لیگ دسته دوم فوتبال فصل 93-94

www.dsport.ir/fa/posts/13831
۲۱ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بعثت کرمانشاه 3 - 2 شهرداری ارومیه ( 3 - 0 رای کمیته انضباطی ) ..... ما فوتبالمون ريشه نداره و با پرسپوليس فقط يك بار توي ليگ قدس بازي كرديم . ..... تبریز خودش دقیقا میدونست سپاهان 2-0 بازیشو بردهو اخر بازی هم گفت . ...... تو میشود به معنای وطن رسید، آذرآبادگان من جان جانان من است قیمت خون ارس رگایران من است.

خلاصه بازی رئـال مادرید 2-1 سويا | طرفداری

www.tarafdari.ir/ویدیو/273987/خلاصه-بازی-رئـال-مادرید-2-1-سويا
خدارحم کرد آنجلوتی زیادی رواعصابه خون سردی وتعویضاش ولی بازم تبریک ... 2-3 سال پیش هم تو 2 تا بازی رفت و برگشت هر 2 تا بازی 6 تا خوردین ! .... کاظمی در لیگ تابستانی NBA به میدان رفتباقری غایب بزرگ پرسپولیسدر اردوی .... رسیدگی به تخلفات کاربرانوای خدا این عکس خیلی سنگینه کمرم رگ ب رگ شد یکی کمک کنه !

پرسپولیس آریایی

perspolise-ariae.blogfa.com/
پرسپولیس آریایی - عاشقان پرسپولیس. ... تا خون در رگ ماست. ... 2-پرسپوليس با ابهت،عشقت در قلب ما به سان كهكشاني زيبا و پرستاره است كه 2 ستاره بي ارزش را از ديده پنهان ميكند. .... باشگاه استقلال از سازمان ليگ عاجزانه درخواست كرد: .... عاشقان پرسپولیس · سپاهان قهرمان · ضــב کیســـہ(ورود کیســـہ کشـ ــا ممنوع) · dark love · صدای ...

بیانیه باشگاه پرسپولیس / وعده دیدار ما سکوهای ورزشگاه آزادی

www.ghermezete.net › اخبار پرسپولیس › لیگ قهرمانان آسیا
۱۸ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای حضور هواداران در ورزشگاه ...پرسپولیس برای ادامه صدرنشینی خود در لیگ قهرمانان آسیا در غیاب برخی ... را هموار خواهد کرد تا خون تازه دررگ‌های پرسپولیس به جریان بیفتد. ... آیا موافق رفتار علی دایی در مقابل پرسپولیس در چند سال گذشته هستید ؟ 1 - بله;2 - خیر.

خون به رگ های پرسپولیس برگشت - تی نیوز

tnews.ir/news/A13929745335.html
۸ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - خون به رگ های پرسپولیس برگشت. ایران - فرازنیوز: پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام قم 2 بر صفر میزبانش صبای قم را شکست داد. کد مطلب: ...

دومین پیروزی شاگردان دایی رقم خورد/ خون به رگ‌های ...

www.sarkhat.com/fa/news/139656314/
۸ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - هفته ششم از رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور درحالی با برتری ... رسید که طی آن تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه خانگی صبای قم به پیروزی 2 بر صفر دست یافت. ... 4- سپاهان اصفهان 11 امتیاز - تفاضل گل 7

دستور جادویی برای رگهای واریسی فقط با 2 ماده ساده - پایگاه ...

www.mobarakeh.net/.../دستور-جادویی-برای-رگهای-واریسی-فقط-با-2/
۱۴ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رگهای خونی بزرگ و متورم شده از جریان طبیعی خون به قلب جلوگیری میکند .... بخش فرهنگی پرسپولیس! ... مهدی علیرضایی دیزیچه در (تصاویر) مسابقه تیم والیبال سیمان سپاهان دیزیچه مبارکه و آرتمن شهرضا / لیگ جوانان استان; میلاد ...

پدیده های احتمالی لیگ پانزدهم - جنوب پرس:: رسانه خبری ...

www.jpnews.ir/1212/پدیده-های-احتمالی-لیگ-پانزدهم-2/
۶ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پرسپولیس: در دو تیم پر طرفدار پایتخت چنان محل رفت و آمد چهره های اسم و رسم .... جوانی شان خون تازه در رگهای راه آهن بدوانند، میلاد محمدی۲۲ ساله که لیگ های برتر ... سپاهان: این تیم اصفهانی که بیشتر بازیکنان خود را برای مصاف پانزدهم ...

چراغ عمر این کودک معصوم خوزستانی رو به خاموشی است / عکس

irhamegani.com/139011162491
۱۶ بهمن ۱۳۹۰ ه‍.ش. - 2, شهرداری ماهشهر, 14, 27 ... لیگ برتر استان خوزستان. ردیف, تیم ها, بازیها, امتیاز. 1, استقلال رامهرمز, 17, 38. 2پرسپولیس شوش, 17, 37. 3, سپاهان ایذه, 17, 29 ... که از میان ۷۵ میلیون نفر ایرانی، ممکن است در رگ‌های گروه معدودی از مردم جریان داشته باشد. ... کافی است فردی که می‌خواهد آزمایش بدهد به سازمان اهدای خون یا یک ...

ஐ≈ پـرسـپـولـیـسـ قـهـرمـانـ ஐ≈

www.perspolis137954.blogfa.com/
همرنگ به خون در رگ هر دستیم ... لطفا نخندید:استقلال خوزستان-2 استقلال تهران-0 .... امتیاز پرسپولیس باهاش زیادمیشه از طرفی اگه استقلال ببره دیگه سپاهان بهش نمیرسه .... علی هم برگرده به تیم و مثل قدیما تیممون سرور و سالار جدول لیگ بشه انشاالله.

مطالب قدیمی‌تر - دوستانه و ورزشی

hosseint4.blogfa.com/?p=2
۲۸ مهر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - سپاهان خورموج 0 - 2 ایرانجوان خورموج ( نتیجه نهایی) سیراف کنگان 1 - 2 پرسپولیس آب پخش ( نتیجه نهایی )استقلال اهرم 1 - 4 پارس خورموج ( نتیجه نهایی ) .... نادر پهلوان زاده سرمربی امید گناوه که با این تیم به لیگ استان صعود کرد ، به ..... بعد از پارگی مینیسك بهبود نخواهد یافت زیرا فاقد رگ خونی مستقیم می باشد.

تاج ایران - استقلال 1-سپاهان 2

4444444444444ta.blogfa.com/post/40
تاج ایران - استقلال 1-سپاهان 2 - تاج رو سرمه دوتا ستاره هم رو قلبم. ... 1-سپاهان 2. استقبالی نسبتا خوب در نخستین میزبانی استقلال در لیگ برتر سیزدهم. آن هم در ...

عبدی: قطعا از سپاهان و پرسپولیس امتیازات خوبی خواهیم ...

feedgah.com/item/2/.../عبدی-قطعا-از-سپاهان-و-پرسپولیس-امتیازات/
عبدی: قطعا از سپاهان و پرسپولیس امتیازات خوبی خواهیم گرفت کاپیتان تیم ... افکارنیوز. 2. 3 ساعت پیش. ازپرسپولیس هیچ وقت پیشنهاد نداشتم .... خوروش: هدف سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا قهرمانی است سرپرست تیم فوتبالسپاهان .... درخت Dracaena cinnabari به خاطر شیره سرخ‌رنگی که از آن می‌تراود به درخت خون اژدها مشهور شده است.

روزنامه وطن امروز

vatanemrooz.ir/Newspaper/BlockPrint/137589
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - هوادار، میراثی بود که از قدیم به مدیران جدید رسیده بود و با توجه به 2 برابر شدن ... از اواسط آن بود که پول کم‌کم به رگ‌های این جوان جذاب، لاغراندام اما بشدت محبوب تزریق شد. ... تیم‌های تاریخ فوتبال ایران، تقریبا فوتبال دفاعی را وارد خون مربیان ایرانی ... آن لیگ بین پرسپولیس و سپاهان نمونه کاملی از وضعیت موجود بود.

پیروزی پرسپولیس - مجله اینترنتی

projefa.ir/tag/پیروزی-پرسپولیس-143222
2 دقیقه بعد سیامک کوهنورد از داور کارت زرد گرفت. ... مکانی و تیر دروازه پیروزی را از پرسپولیس گرفتند - صعود سپاهان به رده دوم +جدول. در ادامه هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال تیم پرسپولیس از ساعت 16 و 30 دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم گسترش فولاد ... دومین پیروزی شاگردان دایی رقم خورد - خون به رگ‌های پرسپولیسبرگشت.

سایت سازمان ورزش بسیج - Home

www.basijsport.ir/
2, استقلال خوزستان, 18, 33. 3, ذوب آهن, 17, 30. 4, سایپا, 17, 30. 5, پرسپولیس, 17, 29 ... 10, سپاهان, 17, 24 ... حفظ جایگاه دومی مقاومت بسیج در لیگ کاراته آینده سازان.

دانلود گل های بازی امروز گسترش فولاد سپاهان 8 آذر 94 | ...

postingsite-rzb.khabar95.ir/page-189601.html
۸ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نتیجه و خلاصه بازی و گلهای دیدار سپاهان گسترش فولاد 8 آذر 94 ... استقلال و فولاد بهترین صدرنشینان لیگ برتر 1394/09/07 . .... دانلود گلهای پرسپولیس به ملوان 2-0 (ویدئو) · دانلود گلهای استقلال بهسپاهان 3-0 (ویدئو) … ..... قلب حقیقی که تپش داره ،رگ خون مانند همه موجودات می میره بعضیاشون یکسال عمر می کنند ...

جدیدترین اخبار ورزشی_عکس_فیلم

kaivan45.rozblog.com/
۱۹ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - تيم‌هاي پرسپوليس و سپاهان در شب دوم هفته اول ليگ قهرمانان آسيا به مصاف حريفان عربي خود مي‌روند. ... با آمدن کرانچار خون تازه‌ای در رگ‌های سپاهان دمیده شد و زردپوشان نصف جهان که با فاصله .... نوري: فتح‌الله‌زاده از 2 سال پيش دنبالم بود.

حالا بدندید - خبر ایرونی

iruni.ir/search/?q=حالا+بدندید
سرمربي کروات پرسپوليس که تيمش در اولين هفته هاي ليگ برتر جزو آخرين تيم‌هاي جدول بود و استقلالي‌ها مي‌گفتند .... برانکو و استیماچ مربیان کروات پرسپولیس و سپاهان، حالا یک مشکل مشترک دارند؛ مشکل گلزنی. ... حالا اين 2بازيکن بايد فردا روبروي سرمربي سابق شان قرار بگيرند. .... برگرفته از کتاب «مثل خون در رگ هاي من».

اختصاصی - گزارش تصویری دیدار ملوان بندرانزلی و استقلال ...

malavanclub.net/.../proleague/.../8197-اختصاصی-گزارش-تصویری-دیدا...
۱۱ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... ملوان بندرانزلی در خانه ی خود مقابل استقلال تهران با تساوی 2-2 مت... ... باشگاه ملوان بندرانزلی: مجمع رای به عدم کناره گیری از لیگ برتر داد ... 5, پرسپولیس, 17, 7, 29. 6, صبا, 17, 5, 28. 7, تراکتورسازی, 17, 6, 26. 8, نفت تهران, 17, 4, 25. 9, سپاهان, 17, 2, 24 .... یعنی عشق ملوان که عین خونتوو رگهای ما جریان داره.

بیوگرافی بازیکنان ایران - نسخه‌ی قابل چاپ

kpop-fans.com/printthread.php?tid=55593
۹ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - صفحه‌ها: 1 2 ... بعد از آنکه سیاوش اکبرپور با تیم استقلال تهران در مسابقات لیگ ... نایب قهرمانی جام حذفی فوتبال ایران ۹۲-۹۱ به همراه تیم پرسپولیس ... پس از جنجال بوجود آمده، اشکان در گفت و گویی با نشریه شب (Stern) چاپ آلمان اعلام کرد: در رگهای من بیشتر خون ... او در ابتدای لیگ نهم 2 باره به سپاهانبازگشت.

تیتر روزنامه های ورزشی - آکاایران

www.akairan.com/havades-akhbar/sport/varzesh3.html
سوشا مکانی صبح بازی با سپاهان به دادسرا احضار شد ..... 1394/11/06. 2-. 4+. پاسخ. سلام اینقدر درباره استقلال و پرسپولیس حرف نزنید درباره تیمهای شهرستانی هم بگید تیم فولاد خوزستان با ... ماپرسپولیسی ها خیلی از شما استقلالیا سریم کل بازیکنان شما یک لیگ معتبر بازی کردن ؟ ...... خون قرمز بدون رگ آبی لخته ای بیش نیست.

تا آخرین لحظه با پرچم تراکتور می‌جنگیم/ مگر سپاهان ...

bankvarzesh.com/NewsDetail.aspx?Ser_Id=4&News_Id=50367
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... با پرچم تراکتور می‌جنگیم/ مگر سپاهان، استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان ... حاشیه پرسپولیس - سایپا/ لقب‌های هواداران برای 2 پرسپولیسی سابق! ... من در دوران بازیگری‌ام خورده شده/ آقای خسروی رنگ خون با بتادین فرق می‌کند!

ایران در راه جام جهانی 2014 Brazil - صفحه 2 - انجمن استقلالی ...

www.esteghlali.com › انجمن استقلالی › فوتبال داخلی › تیم ملی
۹ مهر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - 10پست - ‏1 نویسنده
اکنون بازیکنان جوان خوبی در تیم داریم که خون تازه ای در رگهای تیم ملی هستند و ... کی روش در پایان گفت: همچنین ازطرف تیم ملی از حمایت سازمان لیگ، مربیان و ... پرسپولیس: علیرضا حقیقی، علی کریمی، مازیار زارع، غلامرضا رضایی .... تیم ملی به همراه بازیکنان سپاهان ، ذوب آهن و سایپا در تمرین امروز حضور نداشتند ...

4_esteghlal - Iconosquare

iconosquare.com/4_esteghlal
2 156. 4 153. 3 141. 19 147. 11 144. 4 152. 1 157. 2 180. 9 141. 16 174. More. 4_esteghlal - صفحه هواداران استقلال تهران. آرامشم اسم استقلال است در ضمن استقلال ...

صفحه هواداران استقلال تهران - Instagram Profile - INK361

ink361.com/app/users/ig-1350511778/4_esteghlal/photos
بازیهای استقلال: هفته چهارم: با استقلال اهواز در اهواز سپاهان 4 هفته اول لیگ در اصفهان بازی میکند! ... 1389سپاهان 67 امتیاز و ذوب آهن 61 امتیاز (6 امتیاز اختلاف یعنی در آوردن 2 بازی 3 امتیازی برای سپاهان! .... alimoftakharian - ali moftakharian (ss) خون قرمزو درون رگ آبی قرار داد ... pamyry - پیمان امیریپرسپولیس همیشه سرور استقلال.

نتیجه دربی 77؟؟؟؟ استقلال یا پرسپولیس؟ [بایگانی] ...

forum.bodybuilder.ir › ... › بخش عمومی › بحث و گفتگوی آزاد
۱۵ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 69پست - ‏21 نویسنده
پرسپولیس 6 - 0 سپاهان اصفهان / سال 1350 / قهرمانی باشگاه های ایران ... پرسپولیس 8 - 2 پگاه گیلان ( استقلال رشت ) / سال 1382 / لیگ برتر ..... تا خون در رگ ماست پرسپولیس قهرمان ماست:پوزخند:(همین الان تاکید کنم که که منظور از ...

vareshnews | پایگاه خبری تحلیلی وارش

www.vareshnews.ir/
... روح و خاکستری این شهر را با ایده هایی خلاقانه رنگ کند و برای خودش هم درآمدزایی داشته باشد. ... 206 تیپ 2, 32.517, 32.7 .... انصاری یک قدم تا دیدار با سپاهان (عکس) ... دسته گل پرسپولیس در نقل و انتقالات نیم فصل! ... جدال نساجی با صدرنشین لیگ/ مصاف دو نماینده مازندران با تیم‌های تهرانی ... عکسی که سایت پرسپولیس حذف کرد.

حاج صفی: بچه سپاهانم و خونم زرد است - باشگاه سپاهان

3pahan.ir/حاج-صفی-بچه-سپاهانم-و-خونم-زرد-است-2/
مدافع ایرانی و ملی پوش اف اس فاو فرانکفورت گفت: چون از بچگی سپاهان بوده ام و خون زرد در رگ هایم است بعید می دانم به استقلال و پرسپولیس بروم. خبرگزاری فارس: ...

وضعیت بیرام وند با پرسپولیس - نازنین ها

nazaninha.ir/search/?q=وضعیت+بیرام+وند+با+پرسپولیس
قاتلان جوان پرسپوليس ذوب آهن با این جوانان از سد اکثر تیم های لیگ برتری می گذرد. آنها دو بازی ابتدایی لیگ ....2 هفته پيش ورزش پرشین وی 98. مدافع پرسپوليس ...

شایعات داغ نقل‌و‌انتقالات سرخپوشان - پارس

www.parsnews.com/بخش.../329484-شایعات-داغ-نقل-انتقالات-سرخپوشا...
۲۸ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... این احتمال وجود دارد که وی از تیم قطری جدا شود و فوتبالش را در لیگ ایران دنبال کند. گفته می‌شود باشگاه‌های پرسپولیس و سپاهان به دنبال جذب نوری هستند و حتی نماینده ... اقا محمد اگه خون يه پرسپوليسي تو رگهاته برگرد بيا ببين ...

گزارش کامل برنامه نود با یکه تازی جادوگر آسیا - ندای هیرمند

nedayehirmand.ir/detail/News/422664/13
۸ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پدیده 2 - پرسپولیس 2 ... پرسپولیس با 4 کارت قرمز رکورددار لیگ برتر است و سوشا با محرومیت از بازی ... در بازی با سپاهان سریال اشتباهات این تیم را شاهد بودیم، گل اول با شوت ... اینکه نمی توانم از راه بینی تنفس کنم رگ پایم گرفت و یک بار دیگر رگ دستم! .... برنامه این هفته در ساعت 2:00 بامداد به پایان رسید.

امير عابدزاده در محل تمرين پرسپوليس + عکس - نود

navad.net/Newscontent.aspx?NewsID=46936
۲۶ تیر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - ممنون سردار عزيز خون عابدزاده بزرگ بي شک در رگ هاي پسرش هم جاريه کلا نام امثال عابدزاده به ... فرستنده : amir z. IP : 2.187.20.181. 2-. 13+ ...

صدای پای فاجعه می آید

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=157168
۵ اسفند ۱۳۸۹ ه‍.ش. - ... که پرتاب اشیا در دیدار پرسپولیس - شاهین آخرین بود اما به نظر می رسد در ادامه آخرین نباشد. .... ما اصفهانی هستیمو عاشق تیم تراکتور و سپاهان20 ...

خبرگزاری فارس - بهترین مربی لیگ من هستم که تیمم در ...

www.farsnews.com/newstext.php?nn=13940506001169
۷ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - البته آن زمان من 6-7 ساله بودم و از آن روز خون آبی در رگ‌های من جاری شد. ... را دیدیم وقتی بازی 2 بر صفر به سود پرسپولیس شد حال پدرم بد شد و به خانه رفتیم. .... با این همه در بین همه تیم‌ها از مجموعه سپاهان و نفت خیلی راضی هستم و این دو ...

پربیننده ترین خبرهای 4ساعت گذشته خبرگزاری ها ...

www.farhangiannews.ir/rss-34-پربیننده%20ترین%20خبرهای%204ساع...
نماینده مردم آبادان: تندروها خون شهدای منا و شیخ نمر را پایمال کردند -- آنا ... به اعتقاد بسیاری از روانکاوان رنگلاک، رنگ مو و رنگ رژی که خانم ها انتخاب می کنند، می تواند .... 48 میلیون تومانی و با سقف بازپرداخت 2 ساله عرضه می شود که شیوه خرید اقساطی آن با .... در آستانه بازی پرسپولیس سپاهان در هفته هجدهم لیگ برتر، عده ای از هواداران ...

بازی دنیای قطره ها - مهمترین اخبار 30 ساعت گذشته (آزمایشی)

www.quicksearching.ir/ntcsfdtarmdncsctacjvndnsdcacyctdqnjrctdaq.html
۴ روز پیش - ترین های تاریخ لیگ برتر/ سپاهان و استقلال در مراسم دروی بهترین ها. ... این دوقطره خون از دو رگمتفاوتی چکیده بودند،یکی ازاین قطره خون ها ازدست یک پادشاه ... اخبار، مقالات و محتوای چند رسانه ای بازی هانیم نگاه زومجی: Forza Horizon 2 · بازی . ..... باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با صدور بیانیه ای اعلام کرد: هرگونه ...

صفحه 2 - ایران ورزشی

www.iran-varzeshi.com/?nid=5250&pid=2&type=0
۲۸ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پرسپولیس. 10. فوتبال ایران ..... صفحه 2 · صفحه 3 · صفحه 4 · صفحه 5 · صفحه 6 · صفحه 7 · صفحه 8 · صفحه 9 · صفحه 10 · صفحه 11 · صفحه 12.

فوتبال ایرانی (@football_irani) | Instagram photos and ...

www.online-instagram.com/user/.../1060006613524396468_1434213053
Images from فوتبال ایرانی on instagram | دریچه‌ای متفاوت برای لذت بردن از زیبایی فوتبال "با ما فوتبال را زندگی کنید.." "A special window to enjoy football"

کفاشیان: نتیجه بازی تراکتور تغییر نمی کند؛ سپاهان ...

www.entekhab.ir/.../کفاشیان-نتیجه-بازی-تراکتور-تغییر-نمی-کند-...
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به نظر من تراکتور تیم خوبیه وتماشاگرهای خون گرمی داره ،اما متاسفانه غیر ... دروازه با تراکتور 2 تا خروج داشت 2 تاشم رفت تو گل ، واقعیتو ببینین دوستان. ..... بازی اول فصل استقلال با سپاهان و بعدپرسپولیس با سپاهان ، اما با کمک داوری ... در دو دوره لیگ که بخت قهرمانی با تراکتور سازی بود دو داور با اشتباهات ...

قویترین طلسم سیاهی - آخرین اخبار ایران و جهان

khabarduni.ir/search/?q=قویترین+طلسم+سیاهی
2 تیم پرسپولیس تهران و استقلال خوزستان در حالی امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف ... در واقع این کبودی‌ها نشان از گذر خون از رگ‌های زیر پوست است و هرچقدر پوست زیر .... برای همراهی سپاهان در لیگ برتر مشکلی ندارند و می‌توانند از هفته هجدهم بازی کنند.

پایگاه خبری تحلیلی تفتان ما | شهرستان خاش

taftanema.ir/
خون پاک « آيت الله نمر»نابودی حكومت آل سعود را در پی خواهد داشت/ روز شهادت « آيت الله نمر» ..... پرسپولیس-سپاهان؛ دربی ایرانی/ ذوب آهن - استقلال؛ فینال در نصف جهان.

السد قطر باشگاه جدید ژاوی | بارسانیوز

barcanews.org/post/34615/
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - 20:39 به دلیل رگ به رگ شدن زانو، سیمئونه 2 هفته گودین را در اختیار نخواهد داشت .... من قول دادم یعنی پرسپولیس بخوره به السد میخوام السد بره بالا ... بخوره به سپاهان. ... و در آخر آقای بارسای آبی اناری بارسا به یه بازیکن ترک که تو رگاش خون ترکی تو جریانه نیاز داره ... +2. خدا کنه سال دیگه Fifa 16 لیگقطر رو بزاره.

مختومه شدن مشکوک راز آب های آلوده - فوتبال آنلاين

footballonline.ir/News.aspx?ID=92911
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - طی سال‌های گذشته سپاهان – پرسپولیس در اصفهان در بسیاری از مواقع همراه با حاشیه و حادثه ... در نمونه هایی که ما دادیم ، مهدوی‌کیا شماره یک بود و به ترتیب 2، 3 و 4 . ... نامه محرمانه بود و نشان می‌داد در خون و ادرار بازیکنان چه موادی بوده است. ... کردن شرایط بازیکنان مزبور بودیم و خواستیم از آنها رگبگیریم و سرم وصل کنیم.

akhbare-rooz (iranian political Bulletin)

www.akhbar-rooz.com/
پرسپولیس – سپاهان، ذوب آهن - استقلال ... نتایج فوتبال حذفی و لیگ های اروپا .... مفهومِ جسدِ او چون خون دررگ‌های‌ِ من جاری‌ است/ و تو می‌توانی در هر جایِ جهان جویی را بجویی/ ...

[PDF]بعد از 47 سال؛ پرسپولیس برای اولین بار آخر شد

karoondaily.ir/1394/05/25/Files/PDF/13940525-3479-9-10.pdf
۲۵ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - توپ مقابل س لتیک در لیگ قهرمانان 1-2 شکس ت خوردند. این اتفاق موجب. شده همه به این ... و نوشته: با داوری ها هوادار را خون به دل کرده اند / پرسپولیس را. منحل کنید، همه را خالص ... پنج رگ ایش ان گرفته بود که دوتای آنها در عملی باز ش د و قرار. اس ت صبح ... دیدار تیم های پر س پولیس و سپاهان،. اظها ر کرد: به ...

رفتارهای غیرارادی که دست خودمان نیست - مازندلیگ - اخبار ...

www.mazandlig.com/news.aspx?id=59142
۱۳ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - برنامه سه هفته اول نمایندگان مازندران در لیگ دسته سوم فوتبال کشور 2 نظر ... فنونی‌زاده:پرسپولیس گازانبری به سپاهان حمله کند .... همچنین حملات قلبی را کاهش می دهد و لایه رگ های خونی را تحکیم می بخشد. نظرات بینندگان. غیر قابل ...

هفت طلایی - مطالب هفته سوم اردیبهشت 1394

goldenseven.mihanblog.com/post/archive/1394/2/3
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - 9, سپاهان, 5, 3, 24 .... پولاد کیمیایی که در این 2 ماه بارها درباره فوتبال مصاجبه کرده، آخرین بار گفته ... نه، اتفاقا دربی بازی خوبی می شود چراکه دیگر استقلال و پرسپولیس ... با حضورش خونتازه ای در رگ های استقلال جاری کرد و جام قهرمانی ... استقلال در هفته ماقبل پایانی لیگ برتر پیش چشم 35 هزار هوادار حاضر در ...

ایرنا - حاضر به قضاوت برای رژیم غاصب صهیونیستی در ...

www.irna.ir/fa/News/81837889/
۲۳ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اکرمی افزود: از پنج وزن کشتی پهلوانی این رقابتها فینال 2 وزن و از 6 ... آلیش انس گرفته اند چرا که کشتی با خون و رگ مردم این دیار عجین شده است. 7458/ ... لیگ برتر فوتبال؛ تماشای دیدار پرسپولیس وسپاهان از طبقه دوم رایگان شد.

خون زوج بازیگر در رگ‌های 6 نفر+ عکس

9sobh.ir/fa/news/37122/خون-زوج-بازیگر-در-رگ‌های-6-نفر-عکس
۲۰ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رویا تیموریان و مسعود رایگان، از بازیگران پیشکسوت تئاتر و سینما، از مردم خواستند به پایگاه‌های انتقال خون بروند. آنها با حضور در یک پایگاه ...

[PDF]12 ورزشي

mardomsalari.com/template1/GetFileMagPaper.aspx?FilePrm...pdf
ﻣﺪﺍﻓﻊ ﺍﻳﺮﺍﻧﻰ ﻭ ﻣﻠﻰ ﭘﻮﺵ ﺍﻑ ﺍﺱ ﻓﺎﻭ ﻓﺮﺍﻧﻜﻔﻮﺭﺕ ﮔﻔﺖ: ﭼﻮﻥ ﺍﺯ ﺑﭽﮕﻰ ﺳﭙﺎﻫﺎﻥ ﺑﻮﺩﻩ ﺍﻡ. ﻭ ﺧﻮﻥ ﺯﺭﺩ ﺩﺭ ﺭگ ﻫﺎﻳﻢ ﺍﺳﺖ ﺑﻌﻴﺪ ﻣﻰ ﺩﺍﻧﻢ ﺑﻪ ﺍﺳﺘﻘﻼﻝ ﻭ ﭘﺮﺳﭙﻮﻟﻴﺲ ﺑﺮﻭﻡ. ﺑﻪ ﮔﺰﺍﺭﺵ ... ﻫﺮﺗﺎﺑﺮﻟﻴﻦ ﺑﻮﺩ ﻛﻪ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﻤﺮﻩ 2،5 ﺩﺍﺩ ﻛﻪ ﻓﻜﺮ ﻛﻨﻢ ﺁﻥ ﻫﻢ ﺍﺯ ﺩﺳﺘﺸﺎﻥ ﺩﺭ ﺭﻓﺘﻪ ﺑﻮﺩ. ﺩﺭ ﻧﻴﻢ ﻓﺼﻞ ﺍﻭﻝ ﺧﻮﺏ ﺑﻮﺩﻡ .... ﺭﻗﺎﺑﺖ ﻫﺎﻯ ﻳﻮﺭﻭ ﻟﻴﮓ ﺣﻀﻮﺭ ﺩﺍﺭﺩ. ﻣﺎﺭﻳﺘﻴﻤﻮ ﺑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ...

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 69
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 76
  • بازدید امروز : 129
  • باردید دیروز : 199
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 129
  • بازدید ماه : 1,100
  • بازدید سال : 21,008
  • بازدید کلی : 202,381